21 May 2011

21 May 2011 yang pelik .. . =="

hari tarikh cam kat atas ni memang aku pelik .. . macam2 sangat jadi .. . haha .. macam story nya .,. .. aku buat point ja la k .. . malas nak buat panjang2 ni .. . nak text MIYA lagi .. :P

-pukul 12.30 pak tam(kawan aku) ajak pegi kenduri rumah firdaus(cek la pic dia kat blog aku .. ada kat tepi tu)
-pastu aku set nagn MAT RUNNER tunggu aku kat rumah GLOW .. .
-pak tam datang umah aku pukul satu .. . then kami pegi la rumah GLOW
-1st point ni ,, sampai ja rumah GLOW , DIA TAK ADA!!! sakit hati dah kat situ .. aku suruh tunggu diorang ta         da ..
-aku call SHAKIR ,, diorang ada kat cc CY .. memang best .. ta tunngu mmbe dah ..
-on the way nak gi CY , jumpa mangkuk dua ekor kat tengah jalan yang memang nak gi kenduri jugak ..
-APEK ngan TOKE naik skali(mangkuk tadi aku bgtau) naik 125zr .. jadi aku memang payah la nak kejar .. terpaksa jerit cam orang gila nak bgtau diorang rumah kenduri tada sapa lagi .. .
-nasib ta pekak .. diorang dengar lalu patah balik .. kami pon ke CY
-2nd point dah ni ,, sebab diorang naik moto lagu confirm la dok depan kan .. JANGANM BERLAGAK PANDAI KALAU TA TAU JALAN  .. PATUT NAK GI CC TU KENA MASUK KANAN .. BUKAN KIRI .. DAH LA LAGU .. KITA SINI CAM GILA JA DOK KEJAR SAMBIL JERIT  SURUH PATAH BALIK SEBAB SILAP JALAN .. . malu .. =.="
-3th point , aku dimaki .. sebab time aku jerit tu diorang cakap ,, NAPA TA GUNA HON??! sia2 orang jepun buat moto hon MAGKAK! .. sedih sebab kebodohan sendiri .. .
-masuk ja CY nampak kawan2 yang lupa mmbe tadi .. MAT RUNNER , GLOW, IZZAT AMIR NGAN SHAKIR(cek ja kat tepi blog aku)
-main game terus aku pon .. STREET RACING SYNDICATE ..
-aku MENANG!! (sekali ja) :D
-habis2 terus call FIRDAUS tanya boleh tak pegi rumah dia sekarang
-dia kata pukul 3.00 baru mai .. tengok jam baru pukul 1.45
-dari situ mula la nak pegi merata
-cadangan pertama , ronda penang .. aku ta mau .. jauh sangat .. keras punggung dok atas moto lama2 ..
-ta tau pi mana aku ikot ja MAT RUNNER bawak GLOW  skali .. aku naik nagn PAK TAM .. APEK NGAN TOKE .. SHAKIR SORANG2 ..
-MAT RUNNER open dulu naik highway .. ngan ta tau pa pon ikot
-kata nak pi JUSCO .. kita jom ja ..
-4th point , turun ja highway , aku heran sebab MAT RUNNER PUSING NAIK HIGHWAY BALIK! ni lagi satu ta tau jalan buat pala sendiri .. kami ONE WAY KAT HIGHWAY !! nasib ta jauh .. . terus tukar plan pi rR .. aku yang dah ta tau pa ikot ja .. .
-nak sampai tiba2 nampak POLIS yang handsome .. haha !! ada lesen .. dun worry .. .
-shuffle lu kat pantai bersih .. . :D
-on the way nak balik .. . 5th point ,, langgar lampu isyarat ... . SHAKIR kena SAMAN .. . . haha!!
-TOKE rasa confident sebab ada P kena jugak .. X-D
-balik ja teru gi makan kat rumah FIRDAUS .. pastu gi AH SENG  untuk karoeke .. :-)
 THE END . malang btol ..