29 June 2011

waaaaa ,, unexpEcteD perFormAncE !!


waaa ! aku betul2 ta jangka benda ni nak jadi .. ta sangka betul!! masa hari jumaat hari tuh .. aku ngan my crew macam biasa akan ke GIANT untuk tengok sapa nak wat performance .. . aku pegi lewat skit sebab helmet paksu aku pakai .. but thanks to MINATO and GLOW sebab wat kerja yang sempoi untuk aku .. ^^ shh!! taleh bgtau orang .. sampai2 ja persoalan dah terjawab .. our BIG ENEMY was there .. nampak sangat diorang yang nak wat perform .. .sebab aku benci sangat kat ADS(aggresive dance styler) ,, aku pon cam besa pegi CYC main fav game aku ,, TEKKEN 6(sebab game ni miya marah aku sampai aku ta layan dia=.=") main lama la jugak sampai aku kalah .. kecewa tatau nak cakap cmna lagi .. .aku pon turun pegi kat stage .. nampak la mangkuk2 tu wat perform .. habis2 ja aku nampak GLOW ngan MINATO ada kat tempat bagi CD .. then ,, dioarang cakap , JOM PERFORM!! KITA TIGA JA .. WTF!!! o.O aku ta ready ngan pakai baju ta kena nak perform .. nampak diorang jalan pegi stage aku pon follow skali .. . kami wat perform mmg abis semangat la .. crowd pon sempoi !! ADS jeles dohh!! haha!!!!! mmg pengalaman aku paling aku ta sangka .. tiba2 kena perform .. btw ,, its a perfect performance !! :D