12 September 2011

Kuala Lumpur :-D (--')



Baru ni cek ada pi Kuala Lumpur (KL) .. Sebab yang bestnya rombongan sekolah lah .. Memang best sebab semua kawan2 kelas ja conquer bas  .. Haha ! Malam pertama kami tido dalam bas .. pergh , mandi kat sungai Buloh kot .. sebelum2 tu ada la singgah kat R&R lain .. wajib la satu kali singgah , mesti ada pic xD ..  Hari pertama kat sana kami ke Muzium TUDM .. Lagi semangat aku dalam ketenteraan ni .. Tapi sorry , dah ada cita2 la ..Kat TUDM memang best .. 1st time aku boleh masuk dalam jet fighter ! Rasa cam pilot ooh.. Caya ta gaji seorang pilot RM 20 000 ! o.O aku pon nak jadi pilot kalau macam tu .. Tapi , risiko la braderrr --' Bangga jadi rakyat Malaysia sebab sebenarnya negara kita ada salah satu jet fighter yg kuat kat dunia iaitu SUKHOI dari rusia .. Amerika pon takut sebab jet ni boleh BREK atas udara ! Aku punya exited dapat tengok Plane yang PM pertama naik untuk dapatkan kemerdekaan dulu iaitu RAJAWALI .. Banyak ilmu aku dapat .. Lepas tuh kami ke MANAGEMENT &  SCIENCE UNIVERSITY (MSU) . Yang ni antara yang menarik sebab U ni memang buat aku semangat untuk belajar .. Aku dapat tengok persekitaran pembelajaran yang sempurna sangat ! Macam best ja belajar kat U .. :D Kat sini tada apa sangat yang menarik selain mayat yang sebenar dibelah dua .. EEEEUUWW ! :P .. That evening kami ke tengah2 town untuk check in  hotel .. ta sangka jumpak senior aku 4 taun lepas dalam Hotel yang sama .. kecik nya dunia :P .. Malam tuh paling aku ta ingat punya peristiwa .. Aku tido ngan GLOW , MAT RUNNER and FIRDAUS MAHMUD .. MAT RUNNER kena kacau nagn SHAKIR dengan jadi pocong ! lawak sial dia jerit xD ! Korang patut dengar 'gengster' jerit nampak 'hantu' !  HAHAHAHAHA!!! Lewat malam kami 4 orang kononnya nak pegi KLCC laa .. dah pukul 10 .. Redah ja .. Jalan dah jauh kot , sikit lagi nak sampai tiba2 ada tembok BESAQ gila ! Rupanya highway .. Bebai gila laaa .. Tahan teksi satu pon tanak berenti .. Last2 ada gak .. Sampai KLCC apa lagi , RAWKING la !! sampai kena halau kot xD .. Esok tuh saat paling suma orang tunggu , SUNWAY LAGOON . ! Menang best laa sebab ngan kawan2 .. Aku ngan kawan2 lain 1st masuk SCREAM PARK .. yang ni cam sial .. Yang aku ingat selama ni berani penakut macam sial ! Jalan2 dalam rumah hantu tuhtiba minah tu tutup pintu .. Jalan kat depan kami dengan gelap , berasap .. Suma tolak2 suruh jalan dulu .. aku TAKAN ! heE~  ada zombi laa ,, SAW laa , 13 FRIDAY laa .. part paling lawak time pocong , membe aku kat depan kira 1,2,3 ajak lari ramai .. Bnyak kot pocong ! Bila dia habis kira dia lari sorang , macam sial lari nampak pocong lagi then patah balik xD !! sampai pintu kuar aku yang sampai dulu :P . then ke ROLLER COASTER .. yang ni nyawa aku tertinggal kat atas tu bila turun dati coaster tuh :P mencacak ja terjun ! pergghh ! timw kat WATER PARK pon  best .. main kejar dalam air --' .. macam budak2 ta ?? Race kat carpet luncur laa .. tengok concert laa .. malas cita panjang laaa .. tapi MEMANG BEST ! :D