11 October 2011

Ain Umaira :)





penat sekolah hari ni . macam nak pecah ja otak aku .. Biasa ler budak nak SPM dah oOi --' . Tapi aku jelezzz gila tengok budak2 PMR dah habis exam .. Macam merdeka baru dapat :P .. Sama la ngan ain umaira .. Seronok ja dia dah habis PMR .. Malam tadi kami ta text lansunggg ! Kami SKYEP ja semalam .. Best gila wookk ! Lama tak web cam ngan dia .. Actually banyak benda yang aku suka pasal dia ni ^^ 

  


*COMELKAN DIA NI ! GERAM CEKK xD
                                         -> Dia pandai pujuk aku oo ! tau ja aku lemah
                                             cmna :P
                                        -> Mesti la sebab dia comel sangat !
                                        -> Kadang-kadang dia manja sangat ! cek suka !
                                        -> Dia ta kesah pon kalau aku wat perangai
                                              LOGLAQ aku :P
                                        -> Kalau tengah malam aku call dia , dia ta penah
                                             kata aku ganggu dia :')
                                        -> Dia banyak sabaq dengan aku
                                        -> Dia terima aku walaupun aku budak jahat dulu
                                        -> Pandai amik hati aku .. terhaaruuuu !
                                        -> Dia ingat suma baju yang aku pakai bila kami
                                            jumpak xD
                                        -> Selalu buat aku happy bila tengah sedih :')

Banyak lagi benda yang bie suka pasal baby :') Terima kasih sebab hadir dalam hidup bie .. Bie takan sia2 kan baby sayangg .. :') Sebab dah lama bie tunggu baby jadi milik bie .. Sekarang dah dapat ^.^ Baby pon cmtu kan sayang ! I LOVE YOU SO DAMN MUCH DEAR ! :*